Probleme existente în promovarea businessului mic în Republica Moldova
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
464 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-22 22:45
SM ISO690:2012
DUBAC, Victoria. Probleme existente în promovarea businessului mic în Republica Moldova. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor, 26-29 martie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: 2019, Vol.2, pp. 274-276. ISBN 978-9975-45-589-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor
Vol.2, 2019
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor"
Chișinău, Moldova, 26-29 martie 2019

Probleme existente în promovarea businessului mic în Republica Moldova


Pag. 274-276

Dubac Victoria
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 30 martie 2020


Rezumat

În Republica Moldova ,businessul mic se confruntă cu o gamă largă și variată de probleme , care , în mare parte , pot fi rezolvate numai cu implicarea activă a statului . În articolul dat sunt prezentate și descrise anume aceste probleme care împiedică agenții economici să-și planifice și să-și construiască afacerea sa proprie. Odată cu înlăturarea acestor piedici , drumul spre realizarea noilor idei de afaceri a antreprenorilor particulari va fi mult mai usor de parcurs. Totodată, în ritmul dat, numarul locurilor de muncă va crește considerabil iar rata șomajului va scădea. Astfel, șansele ca Republica Moldova să fie cârmuită de o economie înfloritoare vor atinge punctele culminante.

Cuvinte-cheie
businessul mic, agent economic privat, impozite, organe de control, Corupţie, soluţii