Dezvoltarea comerțului electronic în Republica Moldova în contextul dezvoltării Strategiei UE
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
669 43
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-12 11:13
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.138:004(478) (3)
Probleme generale ale comerțului. Piața (811)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4164)
SM ISO690:2012
BĂDĂRĂU, Elena. Dezvoltarea comerțului electronic în Republica Moldova în contextul dezvoltării Strategiei UE. In: Relaţii internaţionale. Plus, 2019, nr. 2(16), pp. 99-105. ISSN 1857-4440.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Relaţii internaţionale. Plus
Numărul 2(16) / 2019 / ISSN 1857-4440 /ISSNe 2587-3393

Dezvoltarea comerțului electronic în Republica Moldova în contextul dezvoltării Strategiei UE

CZU: 339.138:004(478)
JEL: F6, F63

Pag. 99-105

Bădărău Elena
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 26 martie 2020


Rezumat

În prezent, UE și RM dezvoltă o relație din ce în ce mai strânsă, aceasta mergând dincolo de cooperare, până la integrarea economică treptată și o aprofundare a cooperării politice. Integrarea Europeană rămîne obiectivul principal și ireversibil al agendei interne și externe a Republicii Moldova. În acest context, sunt stabilite multe strategii de integrare a RM în UE. Una din aceste strategii privind integrarea economică este Strategia UE privind piața unică digitală. Ea stabilește 3 acțiuni specifice: un acces mai bun al consumatorilor la bunuri și servicii digitale în întreaga Europă; crearea condițiilor adecvate și a unor condiții de concurență echitabile pentru dezvoltarea rețelelor și a serviciilor digitale inovatoare; valorificarea la maximum a potențialului de creștere al economiei digitale.

Cuvinte-cheie
comert electronic, tehnologii web, Web-Banking, payWave, Internet, plăţi on-line etc