Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
669 43 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-12 11:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:004(478) (3) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (811) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4164) |
SM ISO690:2012 BĂDĂRĂU, Elena. Dezvoltarea comerțului electronic în Republica Moldova în contextul dezvoltării Strategiei UE. In: Relaţii internaţionale. Plus, 2019, nr. 2(16), pp. 99-105. ISSN 1857-4440. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Relaţii internaţionale. Plus | ||||||
Numărul 2(16) / 2019 / ISSN 1857-4440 /ISSNe 2587-3393 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.138:004(478) | ||||||
JEL: F6, F63 | ||||||
Pag. 99-105 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În prezent, UE și RM dezvoltă o relație din ce în ce mai strânsă, aceasta mergând dincolo de cooperare, până la integrarea economică treptată și o aprofundare a cooperării politice. Integrarea Europeană rămîne obiectivul principal și ireversibil al agendei interne și externe a Republicii Moldova. În acest context, sunt stabilite multe strategii de integrare a RM în UE. Una din aceste strategii privind integrarea economică este Strategia UE privind piața unică digitală. Ea stabilește 3 acțiuni specifice: un acces mai bun al consumatorilor la bunuri și servicii digitale în întreaga Europă; crearea condițiilor adecvate și a unor condiții de concurență echitabile pentru dezvoltarea rețelelor și a serviciilor digitale inovatoare; valorificarea la maximum a potențialului de creștere al economiei digitale. |
||||||
Cuvinte-cheie comert electronic, tehnologii web, Web-Banking, payWave, Internet, plăţi on-line etc |
||||||
|