Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1237 289 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-21 15:28 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.9.072 (96) |
Psihologie (3372) |
SM ISO690:2012 GHIȚA (LAZAREC), Maria Georgeta, PERJAN, Carolina. Particularitățile socio-afective ale bullying-ului ăn mediul școlarconsiderații actuale asupra studiilor. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2020, nr. 1(58), pp. 54-64. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | ||||||
Numărul 1(58) / 2020 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.9.072 | ||||||
Pag. 54-64 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Violenţa este una dintre marile probleme ale lumii contemporane. Presa, scrisă sau audiovizuală, informează in permanenţă cu privire la diverse manifestări ale acestui fenomen. De la formele cele mai agresive, precum războaiele ori crimele terifiante, bătăile, violurile, furtu rile, distrugerile de bunuri, şi pană la cele mai puţin şocante (dar nu mai puţin vinovate), cum ar fi violenţele verbale, toate acestea, susţinute de o abundenţă de imagini violente, se perindă zilnic prin faţa ochilor noştri. in acest context, apariţia diferitelor forme de violenţă in mediul şcolar pare aproape o fatalitate şi devine adesea un lucru obişnuit, cu care oamenii coexistă fără măcar a mai sesiza pericolul. Chiar dacă reprezintă o problemă delicată, luarea in stăpanire a fenomenului violenţei nu se poate face decat dacă ii sunt cunoscute cauzele, originile, formele de manifestare şi posibilităţile de prevenire. Problema violenţei in şcoală poate şi trebuie să devină o temă de reflecţie pentru toţi cei implicaţi in actul educaţional. Cu atat mai mult cu cat şcoala dispune, credem, de importante resurse pentru a concepe programe de prevenire a violenţei şi pentru a rupe cercul vicios al violenţei in mediul şcolar. [3] |
||||||
Cuvinte-cheie violență școlară, comportamente de bullying-funcționare psiho-socio-afectivită, school violence, psycho-socio-affective bullying-functioning behaviors |
||||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content="Particularitățile socio-afective ale bullying-ului ăn mediul școlarconsiderații actuale asupra studiilor"> <meta name="citation_author" content="Ghița (Lazarec) Maria Georgeta"> <meta name="citation_author" content="Perjan Carolina"> <meta name="citation_publication_date" content="2020/03/23"> <meta name="citation_journal_title" content="Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială "> <meta name="citation_volume" content="58"> <meta name="citation_issue" content="1"> <meta name="citation_firstpage" content="54"> <meta name="citation_lastpage" content="64"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/54-64_5.pdf">