Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
2247 345 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-08-30 13:02 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
364.1/8 (1) |
Probleme sociale care reclamă ajutor și asistență. Tipuri de ajutoare sociale (556) |
SM ISO690:2012 TINTIUC, Tatiana, MOROZ, Tatiana. Marketingul social: concept, caracteristici, principii şi tendinţe. In: Vector European, 2020, nr. 1, pp. 186-190. ISSN 2345-1106. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Vector European | |||||||||
Numărul 1 / 2020 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X | |||||||||
|
|||||||||
CZU: 364.1/8 | |||||||||
Pag. 186-190 | |||||||||
|
|||||||||
Descarcă PDF | |||||||||
Rezumat | |||||||||
Marketingul modern este văzut la moment drept un fenomen care stă la baza relaţiilor de piaţă şi oscilează între ştiinţă şi artă. Cu alte cuvinte, marketingul reprezintă o inovație socială de promovare a produselor și serviciilor prin satisfacerea nevoilor clienţilor. În domeniul social, marketingul s-a dezvoltat în mai multe sfere precum: sănătate, ecologie, cultură, educaţie etc. Întrucât succesul activităţilor din sectoarele necomerciale nu se poate aprecia în mod direct, prin profitul obţinut, rolul acestor noi tipuri de marketing constă în evidențierea celor mai potrivite strategii de orientare a organizațiilor către client/ beneficiar, la fel ca ale oricărui agent economic de pe piață, dar în scopul de a promova și sprijini idei sau scopuri umanitare, de a produce beneficii pentru societate sau de a asigura protecție. Pentru a atinge obiectivele propuse, aceste organizaţii atrag diferite surse de finanțare. |
|||||||||
Cuvinte-cheie marketing, marketing modern, marketing social, client/beneficiar, produse, surse de finanțare, marketing, Modern Marketing, social marketing, client / beneficiary, products, sources of financing |
|||||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-98332</doi_batch_id> <timestamp>1726034986</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>[email protected]</email_address> </depositor> <registrant>Universitatea de Studii Europene din Moldova</registrant> </head> <body> <journal> <journal_metadata> <full_title>Vector European</full_title> <issn media_type='print'>23451106</issn> </journal_metadata> <journal_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2020</year> </publication_date> <issue>1</issue> </journal_issue> <journal_article publication_type='full_text'><titles> <title>Marketingul social: concept, caracteristici, principii şi tendinţe</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Tatiana</given_name> <surname>Tintiuc</surname> </person_name> <person_name sequence='additional' contributor_role='author'> <given_name>Tatiana</given_name> <surname>Moroz</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2020</year> </publication_date> <pages> <first_page>186</first_page> <last_page>190</last_page> </pages> </journal_article> </journal> </body> </doi_batch>