Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
803 29 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-16 12:43 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.07 (203) |
Aspecte de management al instituțiilor de învățământ (197) |
SM ISO690:2012 DODON, Daniela. Educaţia şi managementul: context de interferenţă psihosocială. In: Vector European, 2020, nr. 1, pp. 142-150. ISSN 2345-1106. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Vector European | ||||||
Numărul 1 / 2020 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X | ||||||
|
||||||
CZU: 37.07 | ||||||
Pag. 142-150 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Omul fiinţează şi devine ceea ce este prin educaţie. Practica educativă este una dintre cele mai importante activităţi specifice comunităţilor umane. Din momentul în care omul a apărut, educaţia 1-a însoţit, 1-a modelat, 1-a spiritualizat. Ca orice tip de practică umană, aceasta a fost şi este dublată de reflecţie, de interogaţie, de punere sub semnul şi ghidajul raţionalităţii. Ştiinţa managementului are în vedere întregul sistem de conducere eficientă a societăţii, aplicabil în diferite sfere de activitate. În cadrul acestui sistem, economia reprezintă sfera de activitate socială cea mai importantă şi mai reprezentativă. Conducerea economiei devine astfel mecanismul vital pentru societate, pentru eficientizarea activităţii în toate domeniile vieţii sociale. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, management, management educaţional, education, management, educational management |
||||||
|