Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
817 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-26 13:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
35.088.6:005.6 (1) |
Administrație publică. Conducere administrativă. Armată. Artă militară (2560) |
Managementul calității. Managementul calității totale (TQM) (138) |
SM ISO690:2012 ŢEPORDEI, Aurelia. Evaluarea serviciilor de dezvoltare profesională în vederea asigurării calității acestora. In: Administrarea Publică, 2020, nr. 1(105), pp. 99-110. ISSN 1813-8489. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3707640 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Administrarea Publică | |||||
Numărul 1(105) / 2020 / ISSN 1813-8489 | |||||
|
|||||
DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3707640 | |||||
CZU: 35.088.6:005.6 | |||||
Pag. 99-110 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
This article includes some organizational and methodological aspects of the evaluation of professional development activities of civil servants. There are described legal provisions regarding the professional development activities in general and their quality evaluation in particular. The article also contains information on the factors involved in the training evaluation process, the tools that are used at different stages of the quality evaluation of training. |
|||||
Cuvinte-cheie Professional development, evaluation, quality evaluation, learning evaluation, evaluation of the beneficiaries’ satisfaction, dezvoltare profesională, evaluare, evaluarea calității, evaluarea de învățare, evaluarea satisfacției beneficiarilor |
|||||
|