Articolul precedent |
Articolul urmator |
761 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-01 18:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.1.015.3 (27) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (599) |
SM ISO690:2012 ВОЛОШЕНКО, Александра. Развитие коммуникативной компетентности детей с особыми образовательными потребностями в инклюзивном классе. In: Interuniversitaria, Ed. 10, 16 mai 2014, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, Ediția 10, pp. 178-183. ISBN 978-9975-50-143-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 10, 2015 |
||||||
Colocviul "Interuniversitaria" 10, Bălți, Moldova, 16 mai 2014 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.1.015.3 | ||||||
Pag. 178-183 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article deals with the problem of formation of communicative competence of pupils hard of hearing in an inclusive class. The importance of communicative competence of school students hard of hearing for their successful socialization, value of communication with hearing school students is shown. Pedagogical conditions of efficiency of this process are designated |
||||||
Cuvinte-cheie communicative competence, inclusive class, pupils hard of hearing, pedagogical conditions |
||||||
|