Articolul precedent |
Articolul urmator |
635 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-27 15:43 |
SM ISO690:2012 RACU, Sergiu, AGAPII, Eugeniu, STEMPOVSCHI, Elena. Realitati şi principii actuale în abordarea dizabilitatii şi a incluziunii la nivel international. In: The contemporary issues of the socio-humanistic sciences: in the context of mentality's transformation, Ed. 7, 8-9 decembrie 2016, Chişinău. Chişinău, 2017: "Print-Caro" SRL, 2016, Ediția 7, pp. 457-461. ISBN 978-9975-108-27-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences Ediția 7, 2016 |
||||||
Conferința "Preocupări contemporane ale științelor socioumane" 7, Chişinău, Moldova, 8-9 decembrie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 457-461 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Preocuparea comunităţii internaţionale pentru promovarea principiului „Educaţie pentru toţi” datează încă din anul 1948, când a fost adoptată Declaraţia Universala a Drepturilor Omului. De atunci, arsenalul pus la dispoziţia apărătorilor drepturilor omului, inclusiv prin prisma dizabilităţii, s-a îmbogăţit cu un şir de documente programatice care, fără exagerare, au schimbat lumea în bine. |
||||||
Cuvinte-cheie incluziune, acte directive şi normative, cadre didactice, instruire, comunitate internaţională, educaţia incluzivă, curriculum, principii, nivel internaţional, inclusion, directives and normative acts, teachers, training, international community, inclusive education, curriculum, principles, international level |
||||||
|