Adolescenții moderni prin prisma atitudinilor
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
887 40
Ultima descărcare din IBN:
2022-11-30 13:36
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.9 (3487)
Psihologie (3365)
SM ISO690:2012
ANTOCI, Diana, LEȘAN, Lilia. Adolescenții moderni prin prisma atitudinilor. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 172-177. ISBN 978-9975-76-299-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă"
Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020

Adolescenții moderni prin prisma atitudinilor

CZU: 159.9

Pag. 172-177

Antoci Diana1, Leșan Lilia12
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 IP nr.1 „Floricica”, Coșnița, Dubăsari
 
 
Disponibil în IBN: 4 martie 2020


Rezumat

Prezentul articol reflectă o cercetare teoretico-experimentală privind atitudinile adolescenților contemporani din învățământul general. Problema studiului atitudinilor din perspectiva multiaspectuală este de actualitate continuă pentru sistemul educațional. Articolul dat reflectă informații de ultimă actualitate ce țin de identificarea specificului atitudinilor adolescenților cu ulterioară posibilitate de intervenție prin elaborarea recomandărilor pentru cadrele didactice și alți specialiștii din cadrul instituțiilor de învățământ.

This article reflects a theoretical-experimental research regarding attitudes of contemporary adolescents in frame of general education. The problem of attitudes studying from multi-aspetual perspective is of continuous topicality for educational system. This article reflects the latest information regarding specifics of adolescents’ attitudes identified with the subsequent possibility of intervention by elaborating recommendations for teachers and other specialists within educational institutions.

Cuvinte-cheie
vârsta adolescentină, atitudine, manipulare, agresivitate, supunere, deschidere,

adolescent age, attitude, manipulation, aggression, Submission, openness