Articolul precedent |
Articolul urmator |
892 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-15 22:20 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.46 (14) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3920) |
SM ISO690:2012 ОВЧЕРЕНКО, Надежда. Проблематика подготовки педагогических кадров нового поколения, способных работать с «цифровыми» воспитанниками. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 378-383. ISBN 978-9975-76-299-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020 | ||||||
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă" Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018.46 | ||||||
Pag. 378-383 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Lucrarea fundamentează științific o nouă viziune a coordonatelor conceptuale ale reformării sistemului de formare profesională a cadrelor didactice de generație nouă, permițând să țină seama de tendințele actuale ale problemei studiate. Autorul articolului reflectă asupra unor problemele actuale: În funcție de ce sistem este necesar a forma profesori de nouă generație? Este necesar să studiem și să ținem seama de particularitățile psihologiei unei noi generații de studenți-pedagogi sau să realizăm pregătirea cadrelor didactice în baza paradigmelor clasice? Dacă da, atunci cum să regândim sistemul de formare profesională pentru a atrage și păstra profesorii de generație nouă, care sunt mai capabili să navigheze în lumea tehnologiilor moderne și să găsească limbă comună cu elevii lor? În lucrare este descris fenomenul „profesorului universitar de tip Lomonosov și consecințele sale asupra calității formării personalului didactic de generație nouă. Rezultatele studiului au condus la concluzia că sistemul modern de formare a personalului pedagogic al noii generații este conceput pentru a forma un specialist competent în domeniul pedagogiei, capabil să lucreze cu elevii noii generații, așa-numita „Generație Z”, care va trăi și va lucra în cel de-al treilea mileniu. |
||||||
Cuvinte-cheie personal didactic de generație nouă studenți digitali generația, Z student-pedagog de generație, Z sistem de formare a cadrelor didactice de generație nouă, teaching staff of new generation digital students generation, Z generation-student pedagogue, Z new generation teacher training system |
||||||
|