Articolul precedent |
Articolul urmator |
582 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-08 19:54 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147 (633) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2563) |
SM ISO690:2012 MACOVEI, Elena. Relevanța dezvoltării competenţelor socioemoţionale la student. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 343-345. ISBN 978-9975-76-299-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020 | ||||||
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă" Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.147 | ||||||
Pag. 343-345 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Dezvoltarea competenţelor socioemoţionale la studenți reprezintă îmbunătăţirea cunoştinţelor emoţionale şi optimizarea comportamentelor sociale necesare pentru obţinerea unor rezultate dezirabile şi sustenabile. Totodată, reprezintă o capacitate personală de a face faţă provocărilor mediului. Astfel, studenţii care îşi dezvoltă capacităţile de a se înţelege pe sine, care iau în considerare lumea înconjurătoare, care construiesc relaţii semnificative şi de durată şi sprijină schimbările pozitive au un avantaj considerabil în a face faţă provocărilor personale şi profesionale. |
||||||
Cuvinte-cheie competențe, competențe socioemoționale, studenţi, valori, capacităţi, competences, socioemotional competences, students, values, capacities |
||||||
|