Articolul precedent |
Articolul urmator |
626 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-10-29 19:38 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147 (629) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2533) |
SM ISO690:2012 LAŞCU, Lilia. Constructivismul reper paradigmatic în formarea competenței de self-management a activităţii de învăţare la student. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 332-338. ISBN 978-9975-76-299-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020 | |||||
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă" Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020 | |||||
|
|||||
CZU: 378.147 | |||||
Pag. 332-338 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Articol dat abordă constructivismul ca reper paradigmatic în formarea competenței de selfmanagement a activităţii de învăţare la studenți. În acest context, este evidențiat rolul activ al celui ce învață în cadrul procesului de învățământ și prezentate principiile constructivismului relevante pentru formarea competenței de self-management a activității de învățare la studenți. |
|||||
Cuvinte-cheie competenţă, cunoştinţe, capacităţi, atitudini, competența de self-management, activitate de învățare, constructivism, competence, knowledge, skills, attitudes, competence self-management competence, learning activity, constructivism |
|||||
|