Constructivismul reper paradigmatic în formarea competenței de self-management a activităţii de învăţare la student
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
626 15
Ultima descărcare din IBN:
2022-10-29 19:38
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147 (629)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2533)
SM ISO690:2012
LAŞCU, Lilia. Constructivismul reper paradigmatic în formarea competenței de self-management a activităţii de învăţare la student. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 332-338. ISBN 978-9975-76-299-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă"
Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020

Constructivismul reper paradigmatic în formarea competenței de self-management a activităţii de învăţare la student

CZU: 378.147

Pag. 332-338

Laşcu Lilia
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Disponibil în IBN: 4 martie 2020


Rezumat

Articol dat abordă constructivismul ca reper paradigmatic în formarea competenței de selfmanagement a activităţii de învăţare la studenți. În acest context, este evidențiat rolul activ al celui ce învață în cadrul procesului de învățământ și prezentate principiile constructivismului relevante pentru formarea competenței de self-management a activității de învățare la studenți.

This article addresses constructivism as a paradigmatic landmark in the formation of the selfmanagement competence of the student learning activity. In this context, the active role of the learner in the educational process is highlighted and the principles of constructivism relevant to the formation of the selfmanagement competence of the student learning activity is presented.

Cuvinte-cheie
competenţă, cunoştinţe, capacităţi, atitudini, competența de self-management, activitate de învățare, constructivism,

competence, knowledge, skills, attitudes, competence self-management competence, learning activity, constructivism