Mediul constructivist de învățare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
796 95
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-16 13:56
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.01 (4249)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3906)
SM ISO690:2012
BOTNARI, Valentina. Mediul constructivist de învățare. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 260-264. ISBN 978-9975-76-299-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă"
Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020

Mediul constructivist de învățare

CZU: 37.01

Pag. 260-264

Botnari Valentina
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 4 martie 2020


Rezumat

În acest articol se elucidează valoarea mediului educațional (formal, nonformal, informal) pentru asigurarea progresului în dezvoltarea cognitivă și socială a personalității. Se argumentează semnificația paradigmei constructiviste în conceptualizarea strategiilor de monitorizare a învățării ce ar incita și motiva învățarea formabililor in diferite medii/contexte pertinente de învățare .

The current study reveals the value of educational environment (formal, non-formal, informal) in the process of cognitive and social personality development. The significance of constructivist paradigm is being explained, as well as the learning monitoring strategies that would incite and motivate trainees to learn in different learning environments/contexts.

Cuvinte-cheie
mediu educaţional, învăţare, paradigma constructivistă, constructivism cognitiv, constructivism social, formator, formabil,

learning environment, learning, constructivist paradigm, cognitive constructivism, social constructivism, trainer, trainee