Articolul precedent |
Articolul urmator |
796 95 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-16 13:56 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.01 (4249) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3906) |
SM ISO690:2012 BOTNARI, Valentina. Mediul constructivist de învățare. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 260-264. ISBN 978-9975-76-299-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020 | ||||||
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă" Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.01 | ||||||
Pag. 260-264 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol se elucidează valoarea mediului educațional (formal, nonformal, informal) pentru asigurarea progresului în dezvoltarea cognitivă și socială a personalității. Se argumentează semnificația paradigmei constructiviste în conceptualizarea strategiilor de monitorizare a învățării ce ar incita și motiva învățarea formabililor in diferite medii/contexte pertinente de învățare . |
||||||
Cuvinte-cheie mediu educaţional, învăţare, paradigma constructivistă, constructivism cognitiv, constructivism social, formator, formabil, learning environment, learning, constructivist paradigm, cognitive constructivism, social constructivism, trainer, trainee |
||||||
|