Articolul precedent |
Articolul urmator |
1048 52 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-13 11:33 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.3:53/54 (1) |
Educație (14255) |
Fizică (1733) |
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (5238) |
SM ISO690:2012 ŞARGAROVSCHI (MUNTEANU), Viorica, ŞARGAROVSCHI, Sergiu. Modelul constructivist – dezvoltarea gândirii elevilor la orele de fizică și chimie. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 225-230. ISBN 978-9975-76-299-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020 | ||||||
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă" Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.3:53/54 | ||||||
Pag. 225-230 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Lucrarea se referă la avantajele utilizării metodologiei de instruire prin modelul constructivist în procesul de predare – învăţare la orele de fizică şi chimie, dezvoltând elevilor abilităţi transferabile, cum ar fi, soluţionarea problemelor, gândirea critică şi gândirea reflexivă. Profesorul adaptează unităţile de conţinut curriculare, strategii didactice de predare – învăţare după particularităţile intelectuale ale elevului, îi implică pe elevi în situaţii reale, încurajează elevii şi acceptă autonomia şi iniţiativa lor. Modelul constructivist încurajează abordarea creativă, elevului i se oferă oportunităţi de construire a cunoaşterii prin experienţă proprie. |
||||||
Cuvinte-cheie constructivism, problemă, situaţie-problemă, eficienţă, proces educaţional, constructivism, problem, problem-situation, eficiency, educational-process |
||||||
|