Articolul precedent |
Articolul urmator |
968 49 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-03 20:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371:613 (2) |
Educație (14077) |
Igienă. Igienă și sănătate personală (553) |
SM ISO690:2012 RUSU, Elena, MOŞANU-ŞUPAC, Lora. Formarea culturii sănătății și promovarea modului sănătos de viaţă la elevi. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 217-220. ISBN 978-9975-76-299-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020 | |||||
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă" Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020 | |||||
|
|||||
CZU: 371:613 | |||||
Pag. 217-220 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Sănătatea reprezintă o valoare moral-etică şi psihofizică importantă. Din perspectivă psihosocială sănătatea constituie unul dintre elementele cele mai frecvent abordate în politicile educaționale din întreaga lume. Anume în şcoală are loc formarea culturii sănătăţii şi educarea necesităţii de a respecta cerinţele privind modul de viaţă sănătos, asigurându-se procesul de formare a cunoştinţelor necesare şi a deprinderilor respective. Promovarea modului sănătos de viaţă în rândul elevilor necesită abordări multidisciplinare, scopurile fiind prelungirea vieţii de bună calitate, iar educaţia pentru sănătate fiind cea mai eficientă cale de formare a modului sănătos de viaţă şi dezvoltare a responsabilităţii personale şi colective privind fortificarea propriei sănătăţi. |
|||||
Cuvinte-cheie management educaţional, mod sănătos de viaţă, promovarea sănătăţii, sănătate mintală, factori de risc pentru sănătate, adolescenţi, educational management, healthy way of life, health promotion, mental health, health risk factors, adolescents |
|||||
|