Articolul precedent |
Articolul urmator |
652 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-25 14:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.853 (39) |
Educație (14076) |
SM ISO690:2012 POSTOLACHI, Igor, POSTOLACHI, Valentina. Abordarea constructivistă în studierea fizicii la nivel preuniversitar. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 206-208. ISBN 978-9975-76-299-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020 | |||||
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă" Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020 | |||||
|
|||||
CZU: 372.853 | |||||
Pag. 206-208 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Articolul descrie principalele idei ale abordării constructivismului în fizica, nivel gimnazial. Ca parte a acestei abordări, profesorul trebuie să acorde mai multă atenție procesului de învățare, decât rezultatului său. Învățarea constructivă se bazează pe continuitate. Este necesar să îi învățați pe copii cum să învețe. Este important să dezvoltăm gândirea critică în rândul elevilor, să desfășurăm reflecția, să oferim feedback, să acordăm atenție dialogului în clasă, să dezvoltăm abilități în tehnologia informației și să aplicăm metode de diferențiere. Abordarea constructivistă se referă la modul de dobândire a informației despre proces, fenomen, corp, modalitatea de organizarea datelor experimentale și algoritmul rezolvării de probleme/situații problemă prin metode specifice fizicii. |
|||||
Cuvinte-cheie modelului constructivist, fizică, nivel gimnazial |
|||||
|