Abordarea constructivistă în studierea fizicii la nivel preuniversitar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
652 9
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-25 14:09
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.853 (39)
Educație (14076)
SM ISO690:2012
POSTOLACHI, Igor, POSTOLACHI, Valentina. Abordarea constructivistă în studierea fizicii la nivel preuniversitar. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 206-208. ISBN 978-9975-76-299-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă"
Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020

Abordarea constructivistă în studierea fizicii la nivel preuniversitar

CZU: 372.853

Pag. 206-208

Postolachi Igor, Postolachi Valentina
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Disponibil în IBN: 4 martie 2020


Rezumat

Articolul  descrie principalele idei ale abordării constructivismului în fizica, nivel gimnazial. Ca parte a acestei abordări, profesorul trebuie să acorde mai multă atenție procesului de învățare, decât rezultatului său. Învățarea constructivă se bazează pe continuitate. Este necesar să îi învățați pe copii cum să învețe. Este important să dezvoltăm gândirea critică în rândul elevilor, să desfășurăm reflecția, să oferim feedback, să acordăm atenție dialogului în clasă, să dezvoltăm abilități în tehnologia informației și să aplicăm metode de diferențiere. Abordarea constructivistă se referă la modul de dobândire a informației despre proces, fenomen, corp, modalitatea de organizarea datelor experimentale și algoritmul rezolvării de probleme/situații problemă prin metode specifice fizicii.

Cuvinte-cheie
modelului constructivist, fizică, nivel gimnazial