Articolul precedent |
Articolul urmator |
665 27 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-16 17:20 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.3 (442) |
Educație (14314) |
SM ISO690:2012 NICOARĂ, Aurica. Dezvoltarea aptitudinilor social-emoționale prin lectură. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 197-199. ISBN 978-9975-76-299-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020 | ||||||
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă" Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.3 | ||||||
Pag. 197-199 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Children develop emotional intelligence in the first years of life, and emotional intelligence has been associated with school achievements. However, nowadays, children seem to have a low level of emotional development. This deficiency can affect not only their school development but also their personal relationships. Literature has the potential to encourage emotional intelligence by providing diverse emotional experiences that model empathy and help the child understand human behavior. Novels and stories are full of emotions. The characters experience the ups and downs of the human condition, often dramatically, and as we read, feel and learn about the characters and ourselves. For these reasons, literature offers a social-emotional learning gateway in the classroom. |
||||||
Cuvinte-cheie emotion, literature, empathy, classroom |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Nicoară, A.</creatorName> <affiliation>Şcoala Gimnazială „Mihail Sadoveanu”, Galaţi, România</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Dezvoltarea aptitudinilor social-emoționale prin lectură</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2020</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-76-299-1</relatedIdentifier> <subjects> <subject>emotion</subject> <subject>literature</subject> <subject>empathy</subject> <subject>classroom</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>371.3</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2020</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>Children develop emotional intelligence in the first years of life, and emotional intelligence has been associated with school achievements. However, nowadays, children seem to have a low level of emotional development. This deficiency can affect not only their school development but also their personal relationships. Literature has the potential to encourage emotional intelligence by providing diverse emotional experiences that model empathy and help the child understand human behavior. Novels and stories are full of emotions. The characters experience the ups and downs of the human condition, often dramatically, and as we read, feel and learn about the characters and ourselves. For these reasons, literature offers a social-emotional learning gateway in the classroom.</p></description> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Copiii dezvoltă inteligență emoțională în primii ani de viață, iar inteligența emoțională a fost asociată cu realizările școlare. Cu toate acestea, în ziua de astăzi, copiii par să aibă un nivel scăzut de dezvoltare emoțională. Această deficiență poate afecta nu numai dezvoltarea lor școlară, ci și relațiile personale. Literatura are potențialul de a încuraja inteligența emoțională prin furnizarea de experiențe emoționale diverse care modelează empatia și ajută copilul să înțeleagă comportamentul uman. Romanele și poveștile sunt pline de emoții. Personajele experimentează ascensiunile și coborâșurile condiției umane, adesea în mod dramatic, și pe măsură ce citim, simțim lucruri despre personaje cât și despre noi înșine. Din aceste motive, literatura oferă o poartă de învățare social-emoțională în sala de clasă.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>