Articolul precedent |
Articolul urmator |
833 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-07 15:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.014.523 (3) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3883) |
SM ISO690:2012 IORDACHESCU, Veaceslav. Valorificarea conținuturilor religioase ale curriculumului școlar din perspectiva toleranței religioase. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 194-196. ISBN 978-9975-76-299-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020 | ||||||
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă" Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.014.523 | ||||||
Pag. 194-196 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Curricula școlară este un document normativ care vizează formarea elevului conform dezideratului educațional – enunțat în idealul educațional din Codul educației. Fiecare disciplină şcolară a planului cadru prin conținuturile sale valorifică subiecte ale educaţiei religioase, cum ar fi: muzica – muzica religioasă, arta plastică - pictură religioasă, literatura - motive religioase și poezie cu tematică religioasă, istoria – evenimente cu substrat religios. În acest sens, curricula școlară formează anumite abilități culturale și valorifică subiecte cu tematică religioasă, în mare parte predominant confesionale ceea ce permite dezvoltarea toleranței religioase prin cunoașterea propriei identităţi religioase și înţelegerea alterității religioase. |
||||||
Cuvinte-cheie toleranță religioasă, curricula, pluriconfesional, identitate religioasă, educație religioasă, religious tolerance, Curricula, multiconfessional, religious identity, Religious education |
||||||
|