Instuirea constructivistă în școala contemporană
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
662 12
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-15 22:44
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.3 (440)
Educație (14220)
SM ISO690:2012
BARBĂROȘ, Claudia. Instuirea constructivistă în școala contemporană. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 178-181. ISBN 978-9975-76-299-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă"
Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020

Instuirea constructivistă în școala contemporană

CZU: 371.3

Pag. 178-181

Barbăroș Claudia12
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 3 martie 2020


Rezumat

În ultiimii ani tot mai mult se vorbește despre instruirea constructivistă, ce presupune o tendință  spre autoorganizare și semidirijare. Elevul  devine un cercetător, explorator, își proiectează propria învățare prin metode și strategii, care îi sunt propice. Constructivismul îi oferă oportunități de a cunoaște lucruri noi, în baza celor învățate anterior și reflectând  asupra  experiențelor.

In the last years there is more and more talk about constructivist training, which implies a tendency towards self-organization and semi-direction. The student becomes a researcher, an explorer, designing his own learning through methods and strategies that are favorable to him. Constructivism offers opportunities to know new things, based on what they have learned previously and reflecting on experiences.

Cuvinte-cheie
constructivism, elev pragmatic, construcţie, reconstrucţie, deconstrucție, reflecție personală,

constructivism, pragmatic student, construction, reconstruction, deconstruction, personal reflection