Articolul precedent |
Articolul urmator |
662 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-15 22:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.3 (440) |
Educație (14220) |
SM ISO690:2012 BARBĂROȘ, Claudia. Instuirea constructivistă în școala contemporană. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 178-181. ISBN 978-9975-76-299-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020 | ||||||
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă" Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.3 | ||||||
Pag. 178-181 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În ultiimii ani tot mai mult se vorbește despre instruirea constructivistă, ce presupune o tendință spre autoorganizare și semidirijare. Elevul devine un cercetător, explorator, își proiectează propria învățare prin metode și strategii, care îi sunt propice. Constructivismul îi oferă oportunități de a cunoaște lucruri noi, în baza celor învățate anterior și reflectând asupra experiențelor. |
||||||
Cuvinte-cheie constructivism, elev pragmatic, construcţie, reconstrucţie, deconstrucție, reflecție personală, constructivism, pragmatic student, construction, reconstruction, deconstruction, personal reflection |
||||||
|