Aspecte ale scrierii imaginative în clasele primare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
637 30
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-13 10:06
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.2:373.3 (1)
Educație (14269)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2011)
SM ISO690:2012
DOBROVICEAN, Svetlana. Aspecte ale scrierii imaginative în clasele primare. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 32-34. ISBN 978-9975-76-299-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă"
Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020

Aspecte ale scrierii imaginative în clasele primare

CZU: 37.2:373.3

Pag. 32-34

Dobrovicean Svetlana
 
Liceul Teoretic „Liviu Deleanu”, Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 3 martie 2020


Rezumat

Compunerea constituie cadrul cel mai potrivit capacităţilor de exprimare a elevilor. Ele constituie un mijloc important în educaţia elevilor: le trezesc emoţii, îi învaţă a aprecia cele văzute şi retrăite, le dezvoltă capacitatea elevilor de a observa, de a stabili legăturile de cauzalitate dintre fenomene, evenimente, fapte, compară, contrapune, concluzionează. Compunerile reprezintă rezultanta unei activităţi intelectuale complexe, care implică sinteza cunoştinţelor, priceperilor şi deprinderilor dobândite de elevi la lecțiile de limba și literatura română, precum şi la alte discipline de învăţământ.

Cuvinte-cheie
compunere, tipuri de compuneri, produs școlar, criterii de succes