Modalităţi de adaptare a strategiilor didactice în procesul de citit-scris la elevii din clasele primare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
553 2
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-16 10:58
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.3+373.3 (6)
Educație (14269)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2011)
SM ISO690:2012
CERNEI, Olga. Modalităţi de adaptare a strategiilor didactice în procesul de citit-scris la elevii din clasele primare. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Educație preșcolară și primară, 28-29 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 4, pp. 159-163. ISBN 978-9975-76-301-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 4, 2020
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 28-29 februarie 2020

Modalităţi de adaptare a strategiilor didactice în procesul de citit-scris la elevii din clasele primare

CZU: 371.3+373.3

Pag. 159-163

Cernei Olga
 
Liceul Teoretic „Orizont“, mun. Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 29 februarie 2020