Abordări ale inteligenței emoționale prin prisma stărilor emotive la adolescenți
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
767 55
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-07 11:43
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.922.8 (289)
Psihologie (3327)
SM ISO690:2012
COŞCODAN, Diana, MOŞANU-ŞUPAC, Lora. Abordări ale inteligenței emoționale prin prisma stărilor emotive la adolescenți. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Psihopedagogie şi management educaţional, 28-29 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 5, pp. 48-54. ISBN 978-9975-76-302-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 5, 2020
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 28-29 februarie 2020

Abordări ale inteligenței emoționale prin prisma stărilor emotive la adolescenți

CZU: 159.922.8

Pag. 48-54

Coşcodan Diana, Moşanu-Şupac Lora
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Disponibil în IBN: 29 februarie 2020


Rezumat

The article presents the data regarding the emotional state of adolescents in the period of the semester theses and the effect of stimulant drinks on the cardiovascular indices in young people with different degrees of depression. The results of the emotional intelligence questionnaire are presented.

Articolul prezintă datele referitoare la starea emoțională a adolescenților în perioada realizării tezelor de semestru și efectul băuturilor stimulatoare a indicilor activităţii cardiovasculare la tinerii cu diferite grade de depresie. Sunt prezentate rezultatele chestionarului de inteligență emoțională.

Cuvinte-cheie
emotional intelligence, adolescents, educational process, emotional state, anxiety, depression,

: inteligenţă emoţională, adolescenţi, process educaţional, stare emotivă, anxietate, depresie