Articolul precedent |
Articolul urmator |
750 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-16 22:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:811.111 (76) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Limba engleză (673) |
SM ISO690:2012 LASCU, Tatiana. Practical approaches to the short story designed to foster students’ English communicative skills. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica ştiințelor filologice, 28-29 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 3, pp. 332-337. ISBN 978-9975-76-303-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 3, 2020 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 28-29 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:811.111 | ||||||
Pag. 332-337 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă un model de dezvoltare a competențelor de comunicare prin lectura nuvelelor în limba engleză. Sunt evidențiate unele aspecte didactice ale procesului de lectură; este descris un demers adecvat învățării active și interactive prin folosirea unor metode eficiente care să solicite mecanismele gândirii, ale inteligenţei, ale imaginaţiei şi creativităţii studenților. |
||||||
Cuvinte-cheie text, short story, communicative skills, reading, comprehension, speaking. |
||||||
|