Articolul precedent |
Articolul urmator |
780 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-07-06 21:48 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.882-84 (1) |
Educație (14077) |
SM ISO690:2012 SLAVENSCHI, Emilia, PLĂMĂDEALĂ, Larisa. Valorificarea proverbului prin prisma exigenţelor curriculare. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica ştiințelor filologice, 28-29 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 3, pp. 162-165. ISBN 978-9975-76-303-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 3, 2020 |
|||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 28-29 februarie 2020 | |||||
|
|||||
CZU: 372.882-84 | |||||
Pag. 162-165 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Prin articol susţinem că proverbul contribuie la dezvoltarea competenţei de comunicare, stimulează creativitatea şi imaginaţia elevilor, valorificând potenţialul cultural al vorbitorului şi îmbogăţind semnificativ limba pe care o vorbim. Sunt reperate avantajele predării proverbului, întrucât ansamblul de concepţii, mentalităţi, convingeri şi atitudini, prezente în acest tip de text, iniţiază elevul în procesul de însuşire a valorilor acumulate, printr-o experienţă colectivă, de-a lungul existenţei societăţii umane. Privite ca fenomene lingvistice particulare din perspectiva abordării interculturale, evidenţiindu-se implicaţiile acestora pentru aplicaţiile didactice, utilizate ca texte originale în dezvoltarea competenţei de comunicare la ore, proverbele devin un mijloc puternic de educare şi instruire spirituală a elevului |
|||||
Cuvinte-cheie curriculum, competenţă, educaţie, valori, proverb, comunicare, elev, experienţă, semnificaţie, curriculum, communication, competence, proverb, education, pupil/student, Experience, significance. |
|||||
|