Articolul precedent |
Articolul urmator |
1268 113 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-11 15:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:[801.73+821.135.1(478).09] (2) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3884) |
Studii și științe auxiliare ale filologiei (73) |
Literatură romanică balcanică (Literatură română) (2085) |
SM ISO690:2012 IAROVOI, Rodica. Impactul lecturii asupra formării-dezvoltării personalităţii elevului. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica ştiințelor filologice, 28-29 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 3, pp. 75-78. ISBN 978-9975-76-303-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 3, 2020 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 28-29 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:[801.73+821.135.1(478).09] | ||||||
Pag. 75-78 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Lectura sau comunicarea transmisă prin limbajul scris are valenţe inestimabile asupra formării personalităţii elevului. Dovadă e patrimoniul cultural, ştiinţific şi de civilizaţie al umanităţii transpus în curriculumulul şcolar. Respectiv, însușirea acestui patrimoniu în spaţiul educaţional se produce prin activităţi de comunicare şi de învăţare prin lectură, de aceea perturbarea comunicării orale sau scrise rămâne a fi o problemă ce duce la eşec şcolar şi intelectual, deoarece cunoaşterea şi înţelegerea nu pot fi concepute în afara cuvântului scris sau citit. |
||||||
Cuvinte-cheie citit, scris, lectură, comunicare, competenţa de lectura, adaptare, tulburare de limbaj, dislexie, disgrafie, impact. |
||||||
|