Elaborarea strategiilor de management a evenimentelor în promovarea brandului produsului
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
836 132
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-14 14:49
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.138:005 (8)
Probleme generale ale comerțului. Piața (803)
Management (1868)
SM ISO690:2012
ȚĂRUȘ, Radu. Elaborarea strategiilor de management a evenimentelor în promovarea brandului produsului. In: Universitas Europaea: spre o societate a cunoașterii prin europenizare și globalizare, Ed. 1, 13-20 octombrie 2017, Chișinău. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2018, pp. 100-105. ISBN 978-9975-3168-7-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Universitas Europaea: spre o societate a cunoașterii prin europenizare și globalizare 2018
Conferința "Conferinţă ştiinţifică internaţională aniversară"
1, Chișinău, Moldova, 13-20 octombrie 2017

Elaborarea strategiilor de management a evenimentelor în promovarea brandului produsului

CZU: 339.138:005

Pag. 100-105

Țăruș Radu
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
Disponibil în IBN: 28 februarie 2020


Rezumat

Transmiterea de informații este un obictiv clasic al manifestațiilor; totuși omul poate înregistra doar un număr limitat de informații. Prelegerie sau orele de curs pot avea un efect mai durabil în timp dacă includ componenta de ”infotainment” (arta de a transmite informații într-un mod amuzant și durabil).

The transmission of information is a classic classic of demonstrations; however, man can only record a limited number of information. Lectures or lessons can have a more lasting effect over time if they include the "infotainment" component (the art of transmitting information in a fun and sustainable way).

Cuvinte-cheie
comunicare, produs, imagine, management, brand, eveniment, strategie,

communication, product, image, management, brand, event, strategy