Articolul precedent |
Articolul urmator |
668 20 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-26 08:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.850.046.12 (3) |
Educație (14210) |
SM ISO690:2012 VOLONTIR, Nina. Utilizarea metodei didactice „pălăriile gânditoare” în educația ambientală a elevilor. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica ştiințelor naturii, 28-29 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 108-112. ISBN 978-9975-76-304-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 2, 2020 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 28-29 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.850.046.12 | ||||||
Pag. 108-112 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În lucrare se prezintă metoda didactică interactivă „Pălăriile Gânditoare”, utilizată într-o activitate de educație ambientală a elevilor din clasa a V- a, cu tema: „Să protejăm pădurea”. Utilizarea metodei ,,Pălăriile Gânditoare” oferă elevilor posibilitatea să învețe să folosească toate tipurile de gândire privind problema abordată. De asemenea, contribuie la dezvoltarea capacității de comunicare, de manifestare a spiritului critic, tolerant, deschis și creativ, la crearea cadrului educațional menit să încurajeze responsabilitatea elevilor pentru protejarea mediului ambient, angajarea elevului în procesul de dobândire a competențelor de participare activă în spațiul social. |
||||||
Cuvinte-cheie pădure, protejare, mod de gândire |
||||||
|