Utilizarea metodei didactice „pălăriile gânditoare” în educația ambientală a elevilor
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
668 20
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-26 08:47
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.850.046.12 (3)
Educație (14210)
SM ISO690:2012
VOLONTIR, Nina. Utilizarea metodei didactice „pălăriile gânditoare” în educația ambientală a elevilor. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica ştiințelor naturii, 28-29 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 108-112. ISBN 978-9975-76-304-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 2, 2020
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 28-29 februarie 2020

Utilizarea metodei didactice „pălăriile gânditoare” în educația ambientală a elevilor

CZU: 372.850.046.12

Pag. 108-112

Volontir Nina
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 28 februarie 2020


Rezumat

 În lucrare se prezintă metoda didactică interactivă „Pălăriile Gânditoare”, utilizată într-o activitate de educație ambientală a elevilor din clasa a V- a, cu tema: „Să protejăm pădurea”. Utilizarea metodei ,,Pălăriile Gânditoare” oferă elevilor posibilitatea să învețe să folosească toate tipurile de gândire privind problema abordată. De asemenea, contribuie la dezvoltarea capacității de comunicare, de manifestare a spiritului critic, tolerant, deschis și creativ, la crearea cadrului educațional menit să încurajeze responsabilitatea elevilor pentru protejarea mediului ambient, angajarea elevului în procesul de dobândire a competențelor de participare activă în spațiul social.

Cuvinte-cheie
pădure, protejare, mod de gândire