Articolul precedent |
Articolul urmator |
885 42 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-28 14:28 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016 (1406) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3882) |
SM ISO690:2012 SOCHIRCĂ, Elena, MAMOT, Vitalie. Unele aspecte teoretice privind educația integrată prin modelul STEM. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica ştiințelor naturii, 28-29 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 98-103. ISBN 978-9975-76-304-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 2, 2020 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 28-29 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016 | ||||||
Pag. 98-103 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În lucrare se prezintă unele aspecte teoretice privind educația integrată prin modelul STEM, concluzionate în urma studierii literaturii de specialitate și a experienței internaționale în domeniu. Sunt scoase în evidență beneficiile și limitările în valorificarea educației integrate prin STEM, precum și practicile educaționale pe care se centrează învățarea integrată prin STEM. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie integrată, STEM, practici educaționale |
||||||
|