Unele aspecte teoretice privind educația integrată prin modelul STEM
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
885 42
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-28 14:28
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016 (1406)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3882)
SM ISO690:2012
SOCHIRCĂ, Elena, MAMOT, Vitalie. Unele aspecte teoretice privind educația integrată prin modelul STEM. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica ştiințelor naturii, 28-29 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 98-103. ISBN 978-9975-76-304-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 2, 2020
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 28-29 februarie 2020

Unele aspecte teoretice privind educația integrată prin modelul STEM

CZU: 37.016

Pag. 98-103

Sochircă Elena, Mamot Vitalie
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 28 februarie 2020


Rezumat

 În lucrare se prezintă unele aspecte teoretice privind educația integrată prin modelul STEM, concluzionate în urma studierii literaturii de specialitate și a experienței internaționale în domeniu. Sunt scoase în evidență beneficiile și limitările în valorificarea educației integrate prin STEM, precum și practicile educaționale pe care se centrează învățarea integrată prin STEM.

Cuvinte-cheie
educaţie integrată, STEM, practici educaționale