Articolul precedent |
Articolul urmator |
698 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-30 13:37 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.3 (442) |
Educație (14269) |
SM ISO690:2012 SÎRBU, Rodica, CORMAN, Iulia. Aplicarea metodei de învățare bazată pe proiecte. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica ştiințelor naturii, 28-29 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 94-97. ISBN 978-9975-76-304-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 2, 2020 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 28-29 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.3 | ||||||
Pag. 94-97 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Metoda învățării bazate pe proiecte, a fost abordată pentru prima dată, în cadrul Academiei San Lucca din Roma, fiind lansată mai tîrziu de către William H. Kilpatrik, în lucrarea The Project Method [2]. Astfel, proiectul este metoda interactivă de predare-învățare ce presupune cercetarea și investigarea unui subiect sau rezolvarea unei probleme din lumea reală, având la bază principiul învățării prin acțiune practică. Studenții sunt instruiți să anticipeze un rezultat, în timp ce căile de a ajunge la el, materialele și mijloacele ce se vor utiliza, sunt puse la dispoziție de profesor. Activitățile se pot desfășura independent sau în grup, într-un interval de timp mai îndelungat, respectiv presupune un efort de informare, investigare, proiectare etc. și se soldează cu prezentarea unui produs final autentic (identic cu unul din viața reală) care va fi evaluat. |
||||||
Cuvinte-cheie metodă de predare-învăţare, învăţare bazată pe proiecte, competenţă |
||||||
|