Aplicarea metodei de învățare bazată pe proiecte
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
698 19
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-30 13:37
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.3 (442)
Educație (14269)
SM ISO690:2012
SÎRBU, Rodica, CORMAN, Iulia. Aplicarea metodei de învățare bazată pe proiecte. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica ştiințelor naturii, 28-29 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 94-97. ISBN 978-9975-76-304-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 2, 2020
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 28-29 februarie 2020

Aplicarea metodei de învățare bazată pe proiecte

CZU: 371.3

Pag. 94-97

Sîrbu Rodica, Corman Iulia
 
Universitatea Agrară de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 28 februarie 2020


Rezumat

Metoda învățării bazate pe proiecte, a fost abordată pentru prima dată, în cadrul Academiei San Lucca din Roma, fiind lansată mai tîrziu de către William H. Kilpatrik, în lucrarea The Project Method [2]. Astfel, proiectul este metoda interactivă de predare-învățare ce presupune cercetarea și investigarea unui subiect sau rezolvarea unei probleme din lumea reală, având la bază principiul învățării prin acțiune practică. Studenții sunt instruiți să anticipeze un rezultat, în timp ce căile de a ajunge la el, materialele și mijloacele ce se vor utiliza, sunt puse la dispoziție de profesor. Activitățile se pot desfășura independent sau în grup, într-un interval de timp mai îndelungat, respectiv presupune un efort de informare, investigare, proiectare etc. și se soldează cu prezentarea unui produs final autentic (identic cu unul din viața reală) care va fi evaluat.

Cuvinte-cheie
metodă de predare-învăţare, învăţare bazată pe proiecte, competenţă