Structurarea proiectelor didactice conform conceptului învățării științelor prin metoda investigației
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
800 40
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-20 12:57
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02 (1313)
Probleme generale de didactică și metodică (1201)
SM ISO690:2012
CALALB, Mihai. Structurarea proiectelor didactice conform conceptului învățării științelor prin metoda investigației. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica ştiințelor exacte, 28-29 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 1, pp. 261-266. ISBN 978-9975-76-305-9..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 1, 2020
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 28-29 februarie 2020

Structurarea proiectelor didactice conform conceptului învățării științelor prin metoda investigației

CZU: 37.02

Pag. 261-266

Calalb Mihai
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 28 februarie 2020


Rezumat

În lucrare se propune o structură a proiectului didactic în cadrul căruia se aplică învățarea științelor prin metoda investigației. Sunt descriși pașii de urmat ai profesorului așa încât să fie atins cel mai important deziderat didactic – asumarea de către elevi a obiectivelor învățării. Este arătat că pentru formarea deprinderilor sustenabile de învățare pe tot parcursul vieții, elevii trebuie să fie familiarizați cu acești pași, adică cu rutina proiectului IBSE, desfășurat în grup.

Cuvinte-cheie
învățarea științelor prin metoda investigației, învăţare activă, proiect didactic, lucrul în grup.