Articolul precedent |
Articolul urmator |
800 40 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-20 12:57 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02 (1313) |
Probleme generale de didactică și metodică (1201) |
SM ISO690:2012 CALALB, Mihai. Structurarea proiectelor didactice conform conceptului învățării științelor prin metoda investigației. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica ştiințelor exacte, 28-29 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 1, pp. 261-266. ISBN 978-9975-76-305-9.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 1, 2020 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 28-29 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02 | ||||||
Pag. 261-266 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În lucrare se propune o structură a proiectului didactic în cadrul căruia se aplică învățarea științelor prin metoda investigației. Sunt descriși pașii de urmat ai profesorului așa încât să fie atins cel mai important deziderat didactic – asumarea de către elevi a obiectivelor învățării. Este arătat că pentru formarea deprinderilor sustenabile de învățare pe tot parcursul vieții, elevii trebuie să fie familiarizați cu acești pași, adică cu rutina proiectului IBSE, desfășurat în grup. |
||||||
Cuvinte-cheie învățarea științelor prin metoda investigației, învăţare activă, proiect didactic, lucrul în grup. |
||||||
|