Articolul precedent |
Articolul urmator |
910 43 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-18 11:59 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[372.891+372.8338.48]:004 (1) |
Educație (14220) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4156) |
SM ISO690:2012 CUJBĂ, Vadim, SÎRBU, Rodica, CODREA, Lidia. Utilizarea instrumentelor de tip web 2.0 pentru predarea interactivă a disciplinelor la specialitățile de turism și geografie. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica ştiințelor naturii, 28-29 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 42-46. ISBN 978-9975-76-304-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 2, 2020 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 28-29 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: [372.891+372.8338.48]:004 | ||||||
Pag. 42-46 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Dezvoltarea tehnologiilor digitale din ultimele decenii, au generat schimbări profunde atât în societate, cât și în educație. În prezentul articol sunt analizate posibilitățile de valorificare a platformelor educaţionale ca opțiune alternativă metodelor tradiţionale de predare. Prin utilizarea instrumentelor de tip web se urmărește o funcţionalitate sporită şi integrare eficientă a competenţelor digitale în procesul educațional. În conținutul lucrării sunt prezentate câteva exemple de utilizare a unor instrumente web pentru o predare interactivă. Ca finalitate a cercetării a fost elaborată analiza SWOT în scopul aprecierii posibilităților de utilizare a aplicațiilor respective în context educațional. |
||||||
Cuvinte-cheie TIC, instrumente web, turism, geografie, metodă de predare-învăţare |
||||||
|