Utilizarea instrumentelor de tip web 2.0 pentru predarea interactivă a disciplinelor la specialitățile de turism și geografie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
910 43
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-18 11:59
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
[372.891+372.8338.48]:004 (1)
Educație (14220)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4156)
SM ISO690:2012
CUJBĂ, Vadim, SÎRBU, Rodica, CODREA, Lidia. Utilizarea instrumentelor de tip web 2.0 pentru predarea interactivă a disciplinelor la specialitățile de turism și geografie. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica ştiințelor naturii, 28-29 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 42-46. ISBN 978-9975-76-304-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 2, 2020
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 28-29 februarie 2020

Utilizarea instrumentelor de tip web 2.0 pentru predarea interactivă a disciplinelor la specialitățile de turism și geografie

CZU: [372.891+372.8338.48]:004

Pag. 42-46

Cujbă Vadim1, Sîrbu Rodica2, Codrea Lidia1
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Universitatea Agrară de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 28 februarie 2020


Rezumat

Dezvoltarea tehnologiilor digitale din ultimele decenii, au generat schimbări profunde atât în societate, cât și în educație. În prezentul articol sunt analizate posibilitățile de valorificare a platformelor educaţionale ca opțiune alternativă metodelor tradiţionale de predare. Prin utilizarea instrumentelor de tip web se urmărește o funcţionalitate sporită şi integrare eficientă a competenţelor digitale în procesul educațional. În conținutul lucrării sunt prezentate câteva exemple de utilizare a unor instrumente web pentru o predare interactivă. Ca finalitate a cercetării a fost elaborată analiza SWOT în scopul aprecierii posibilităților de utilizare a aplicațiilor respective în context educațional.

Cuvinte-cheie
TIC, instrumente web, turism, geografie, metodă de predare-învăţare