Articolul precedent |
Articolul urmator |
719 56 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-16 02:28 |
SM ISO690:2012 BATOG, Mariana. Fenomenul dezvoltarii posttraumatice: caracteristici, dimensiuni şi implicaţii psihologice. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne : conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 2-a. , pp. 242-250. ISBN 978-9975-48-068-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne Partea 2-a. , 2014 |
||||||
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne" Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 242-250 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The phenomenon of posttraumatic development involves a positive psychological change as a result of efforts to overcome difficult life events. In this article we analyze trauma with its maturation phenomenon, highlight its significant size, we propose some ways of psychological intervention in this context. |
||||||
|