Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
705 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-11 14:38 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.1 (220) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3901) |
SM ISO690:2012 PEREU, Tatiana. Coordonata praxiologică de formare a eficienței personale la membrii adulți ai familiei. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2019, nr. 9(129), pp. 156-163. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(129) / 2019 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018.1 | ||||||
Pag. 156-163 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Familia are un rol decisiv în formarea personalității copilului. Relaționarea pozitivă în cadrul familiei permite valo-rificarea tututror tipurilor de resurse ale membrilor acesteia și contribuie la sporirea eficienței personale atât a adulților, cât și a copiilor. Eficiența adulților se reflectă în manifestarea unui comportament adaptativ, creativ, care poate propulsa familia la un nou nivel, mult mai prosper |
||||||
Cuvinte-cheie adult, copil, familie, eficienţă personală, consiliere, adult, child, family, self–efficacy, counseling |
||||||
|