Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
710 25 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-01 15:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147 (633) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2563) |
SM ISO690:2012 GUŢU, Vladimir. Metode didactice – mijloc de realizare a continuității și interacțiunii între cicluri de învățământ superior. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2019, nr. 9(129), pp. 57-62. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(129) / 2019 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.147 | ||||||
Pag. 57-62 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol este abordată, pentru prima dată, problema privind metodele didactice ca mijloc de realizarre a con-tinuității și interconexiunii între cicluri de învățământ superior. Accentul se pune pe stabilirea valențelor și oportuunităților metodelor și pe valorificarea principiului continuității și interconexiunii în educație, precum și pe particularitățile aplicării acestora în procesul de predare-învățare-evaluare la diferite cicluri de învățământ superior. |
||||||
Cuvinte-cheie metode, procedee, strategii didactice, continuitate, interconexiune, cicluri ale învățământului superior |
||||||
|