Diagnosticul psihologic – componentă a procesului de cercetare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
863 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-26 15:50
SM ISO690:2012
CUCER, Angela. Diagnosticul psihologic – componentă a procesului de cercetare. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne : conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 2-a. , pp. 164-171. ISBN 978-9975-48-068-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne
Partea 2-a. , 2014
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne"
Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014

Diagnosticul psihologic – componentă a procesului de cercetare


Pag. 164-171

Cucer Angela
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 27 februarie 2020


Rezumat

Psychological diagnosis aimed at analyzing mental personalities as a whole to identify and overcome the shortcomings of development. In this article the author describes the psychological diagnosis as part of the research process, we reveals the requirements for diagnosis, demonstrates the importance of conducting a psychological diagnosis.