Marketingul politic în Republica Moldova: aspecte teoretico-practice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
477 23
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-12 03:02
SM ISO690:2012
SOLOMON, Constantin. Marketingul politic în Republica Moldova: aspecte teoretico-practice. In: Teoria şi practica administrării publice, 20 mai 2013, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Academia de Administrare Publică, 2013, pp. 98-101. ISBN 978-9975-4241-5-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Teoria şi practica administrării publice 2013
Conferința "Teoria şi practica administrării publice"
Chișinău, Moldova, 20 mai 2013

Marketingul politic în Republica Moldova: aspecte teoretico-practice

Political marketing in the Republic of Moldova: theoretical and practical aspects

Политический маркетинг в Республике Молдова: теоретические и практические аспекты


Pag. 98-101

Solomon Constantin
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
Disponibil în IBN: 14 februarie 2020


Rezumat

The article exposed some definitions of political marketing. It examines the theoretical and practical aspects of political management in Moldova. Political marketing in Moldova is directly related to the interaction between the two units one of these candidate seeking an answer from the other unit, the voter. It emphasizes that mean political marketing techniques used to obtain the support of social groups during election campaigns.