Articolul precedent |
Articolul urmator |
1126 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2020-04-01 16:56 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[316.346.32+364]-053.9+374.7 (1) |
Structură socială. Societatea ca sistem social (982) |
Probleme sociale care reclamă ajutor și asistență. Tipuri de ajutoare sociale (541) |
Instrucție și educație în afara școlii. Continuarea educației. Educație permanentă (211) |
SM ISO690:2012 SILISTRARU, Nicolae, PIKUŁA, Norbert G.. Education and social assistance. In: Tradiţie şi inovaţie în educaţie: Învățământul superior: clasic versus modern , Ed. 1, 18-19 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. II, pp. 126-132. ISBN 978-9975-76-290-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Tradiţie şi inovaţie în educaţie Vol. II, 2019 |
||||||
Simpozionul "Tradiţie şi inovaţie în educaţie" 1, Chişinău, Moldova, 18-19 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: [316.346.32+364]-053.9+374.7 | ||||||
Pag. 126-132 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Instruirea bătrînilor este analizată multidimensional, atât în contextul instituţional, cât şi în cel personal, prin experienţa cotidiană se poate realiza schimbarea modului de gândire a seniorilor faţă de viaţa lor, minimalizate fenomenele singurătăţii şi de creştere a sentimentului satisfacţiei, împlinirii, convingerii, că omul ca homo construens poate crea viaţa sa, să realizeze scopurile, intenţiile şi planurile de viaţa, pe care nu le limitează nici vârsta, nici gândirea negativă despre propria bătrâneţe. Cunoştinţele obţinute de-a lungul vieţii, despre sine în lume „îndeplineşte rolul reglatorului de bază a comportamentelor individului, care îi asigură minimumul comfortului psihic‖. Temelia instruirii faţă de sensul vieţii la bătrâneţe este stabilirea aptitudinilor omului faţă de munca eficientă şi constructivă asupra sa prin susţinerea corespunzătoare în tendinţa spre autorealizare, spre împlinirea dezvoltării şi umanităţii. |
||||||
|