Necesitatea aplicarii resurselor educaționale deschise la orele de informatică
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
706 22
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-23 18:51
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:004 (83)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4182)
SM ISO690:2012
NAGOREANSCAIA, Aliona. Necesitatea aplicarii resurselor educaționale deschise la orele de informatică. In: Tradiţie şi inovaţie în educaţie: Învățământul superior: clasic versus modern , Ed. 1, 18-19 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. II, pp. 100-105. ISBN 978-9975-76-290-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Tradiţie şi inovaţie în educaţie
Vol. II, 2019
Simpozionul "Tradiţie şi inovaţie în educaţie"
1, Chişinău, Moldova, 18-19 octombrie 2019

Necesitatea aplicarii resurselor educaționale deschise la orele de informatică

CZU: 37.02:004

Pag. 100-105

Nagoreanscaia Aliona
 
Centrul de Excelență în Servicii și Prelucrarea Alimentelor, mun. Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 12 februarie 2020


Rezumat

 În articol se vorbește despre accesul liber la materiale didactice ca rezultat al implementării resursele educaționale deschise. De asemenea se discută despre avantajele și dezavantajele acestora. Se prezintă rezultatele chestionării referitor la nivelul de cunoaștere a noțiunii de RED, pregătirea cadrelor didactice pentru elaborarea și implementarea RED și care sunt rezultatele implementării RED la disciplina informatica, în viziunea profesorilor chestionați.

The article talks about free access to teaching materials as a result of the implementation of open educational resources. It also discusses their advantages and disadvantages. It presents the results of the questionnaires regarding the level of knowledge of the notion of OER, the preparation of the teachers for the elaboration and implementation of the RED and what are the results of the OER implementation at the course computer science, in the vision of the questioned teachers.

Cuvinte-cheie
resurse educaţionale deschise, cadru didactic, elev,

Open Educational Resources, teacher, student