Articolul precedent |
Articolul urmator |
634 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-05-24 08:53 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.4+378 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3884) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2563) |
SM ISO690:2012 CRISTEA, Gabriela. Misiunea universității în viziunea pedagogiei sociologice a lui Petre Andrei. In: Tradiţie şi inovaţie în educaţie: Învățământul superior: clasic versus modern , Ed. 1, 18-19 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. II, pp. 74-80. ISBN 978-9975-76-290-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Tradiţie şi inovaţie în educaţie Vol. II, 2019 |
||||||
Simpozionul "Tradiţie şi inovaţie în educaţie" 1, Chişinău, Moldova, 18-19 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.4+378 | ||||||
Pag. 74-80 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Petre Andrei, reprezentant al pedagogiei sociologice, definește, în mod special, conceptele de Educație și de Universitate, abordate ca realități sociale, analizate în contextul societății moderne lansată în România în epoca modernă interbelică, pe fondul afirmării unui ideal cultural și pedagogic național. În definirea și analiza acestor două concepte este utilizat criteriul sociologic al funcției generale înregistrate în cadrul societății. Pe baza acestui criteriu care evidențiată misiunea istorică pe care o îndeplinește Educația și Universitatea. |
||||||
|