Articolul precedent |
Articolul urmator |
1939 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2020-04-01 15:08 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:801.73 (4) |
Probleme generale de didactică și metodică (1209) |
Studii și științe auxiliare ale filologiei (73) |
SM ISO690:2012 LASCU, Tatiana. Didactic implications on the literary texts comprehension. In: Tradiţie şi inovaţie în educaţie: Învățământul superior: clasic versus modern , Ed. 1, 18-19 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. II, pp. 62-67. ISBN 978-9975-76-290-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Tradiţie şi inovaţie în educaţie Vol. II, 2019 |
||||||
Simpozionul "Tradiţie şi inovaţie în educaţie" 1, Chişinău, Moldova, 18-19 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:801.73 | ||||||
Pag. 62-67 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă unele aspecte metodologice ale procesului de receptare a textului literar. Abordarea receptării textului de către studenţi nu poate fi realizată fără o lectură profundă, dar pentru ca lectura să fie atrăgătoare, să provoace discuţii şi analize pertinente, profesorul trebuie să le ofere studenţilor mai multe perspective de lectură, în funcţie de ţesătura textului, de complexitatea şi valoarea acestuia. Deasemenea, sunt menţionate câteva strategii de lucru cu textul literar care contribuie la formarea, dezvoltarea şi consolidarea capacităţii studentului de a recepta, înţelege şi produce un mesaj oral sau scris. |
||||||
Cuvinte-cheie literary text, literature, communication skills, comprehension, Analysis, interpretation, text literar, abilități de comunicare, comprehensiune, analiză, interpretare |
||||||
|