Articolul precedent |
Articolul urmator |
758 27 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-05 12:28 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:51 (61) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Matematică (1651) |
SM ISO690:2012 OLEDNIC, Tatiana. Practici privind motivarea elevilor în procesul de predare–învățare–evaluare la matematică. In: Tradiţie şi inovaţie în educaţie: Învățământul general: tradiție și inovație , Ed. 1, 18-19 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. I, pp. 246-251. ISBN 978-9975-76-289-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Tradiţie şi inovaţie în educaţie Vol. I, 2019 |
||||||
Simpozionul "Tradiţie şi inovaţie în educaţie" 1, Chişinău, Moldova, 18-19 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:51 | ||||||
Pag. 246-251 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol s-a propus dezvoltarea câtorva idei privind stimularea motivației la matematică, bazându-se pe aplicații practice, ceea ce presupune că s-a pus accent pe metodele de predare - învățare – evaluare aplicate la lecțiile de matematică. |
||||||
Cuvinte-cheie motivaţie, învăţare, matematică, metode didactice, motivation, learning, mathematics, teaching methods |
||||||
|