Articolul precedent |
Articolul urmator |
852 28 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-08 19:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.07:005(478) (5) |
Aspecte de management al instituțiilor de învățământ (198) |
Management (1894) |
SM ISO690:2012 MOGA, Ecaterina. Calitatea în educație - strategii de eficientizare a managementului educațional în instituțiile preuniversitare. In: Tradiţie şi inovaţie în educaţie: Învățământul general: tradiție și inovație , Ed. 1, 18-19 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. I, pp. 242-246. ISBN 978-9975-76-289-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Tradiţie şi inovaţie în educaţie Vol. I, 2019 |
||||||
Simpozionul "Tradiţie şi inovaţie în educaţie" 1, Chişinău, Moldova, 18-19 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.07:005(478) | ||||||
Pag. 242-246 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Schimbările actuale în practicile de conducere la nivel internațional, influențează și conceptul de management instituțional la nivel național. Astăzi, deschiderea cadrelor manageriale spre asigurarea calității procesului educațional le determină spre dezvoltare continuă și deschidere fermă spre inovație. Lupta, pentru a promova excelența la ea acasă, ne îndeamnă spre a fi generatori de buni practici, care ar asigura o schimbare din interior spre exterior, dat fiind faptul că ne dorim o societate în care eficiența să fie promovată. |
||||||
Cuvinte-cheie departamente, lider, dezvoltare, multiplicare, eficienţă, sistem educaţional, competenţă |
||||||
|