Articolul precedent |
Articolul urmator |
626 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-24 00:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.022 (44) |
Probleme generale de didactică și metodică (1190) |
SM ISO690:2012 GHERGHIŞAN, Mariana. Instruire interactivă. In: Tradiţie şi inovaţie în educaţie: Învățământul general: tradiție și inovație , Ed. 1, 18-19 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. I, pp. 230-233. ISBN 978-9975-76-289-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Tradiţie şi inovaţie în educaţie Vol. I, 2019 |
|||||
Simpozionul "Tradiţie şi inovaţie în educaţie" 1, Chişinău, Moldova, 18-19 octombrie 2019 | |||||
|
|||||
CZU: 37.022 | |||||
Pag. 230-233 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Pledoaria genetică a şcolii active este pentru situarea elevului în centrul educaŝiei şi pentru realizarea de activităŝi pornind de la voinŝă şi inteligenŝă personală a acestuia, în scopul influenŝării pozitive a tuturor laturilor personalităŝii sale - intelectuală, afectiv-motivaŝională şi psihomotorie; punerea accentului pe cel educat a condus la ideea că, acesta trebuie să se formeze pe măsură ce se maturizează prin cunoaştere şi dezvoltare. |
|||||
|