Aspecte contemporane ale activității metodice în instituțiile de învățământ preuniversitar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1151 40
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-02 11:56
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.07:005 (149)
Aspecte de management al instituțiilor de învățământ (197)
Management (1889)
SM ISO690:2012
COJOCARU, Victoria, ISTRATE-STEFANESCU, Adriana. Aspecte contemporane ale activității metodice în instituțiile de învățământ preuniversitar. In: Tradiţie şi inovaţie în educaţie: Învățământul general: tradiție și inovație , Ed. 1, 18-19 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. I, pp. 202-208. ISBN 978-9975-76-289-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Tradiţie şi inovaţie în educaţie
Vol. I, 2019
Simpozionul "Tradiţie şi inovaţie în educaţie"
1, Chişinău, Moldova, 18-19 octombrie 2019

Aspecte contemporane ale activității metodice în instituțiile de învățământ preuniversitar

CZU: 37.07:005

Pag. 202-208

Cojocaru Victoria1, Istrate-Stefanescu Adriana2
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Colegiul Naţional „Ferdinand I”, Bacău
 
 
Disponibil în IBN: 12 februarie 2020


Rezumat

Sistemul de Învățământ din Romania și Republica Moldova, trecînd prin procesul de reformare, trebuie să se adapteze la un șir de schimbări care se produc într-un timp foarte scurt. Cadrele didactice din instituțiile de învățământ se confruntă cu schimbări frecvente  ale societății și cu noi cerințe ale educației și instruirii copiilor de vîrstă școlară. Pentru a răspunde la aceste cerințe, ele trebuie să fie calificate și să-și dezvolte permanent potențialul. Un sistem modern de instruire este o necesitate vitală pentru orice instituție în scopul dezvoltării și menținerii standardelor înalt profesionale ale conduitei și performanței cadrelor sale. Orice cadru didactic ar trebui să investească timp și resurse pentru a-și dezvolta propriul potențial . În caz contrar, nu va fi capabil să-și  îndeplinească eficient și efectiv sarcinile ce îi revin. Un plan echilibrat de dezvoltare a cadrelor didactice contribuie la crearea unui corp de angajați  cu competențe înalte și motivare puternică privind realizarea obiectivelor educaționale și de instruire. Aceasta duce la prestarea serviciilor educaționale de calitate și creșterea prestigiului instituție Cuvintelecheie: management, activitate metodică, oră metodică, training, seminar, consultație, activitate masterclass, joc de afacere, sistem de învățământ, sistemi.

 The Learning System in Romania and the Republic of Moldova, through the reforming process, must adapt to a series of changes that occur in a very short time. Teachers in educational institutions face frequent changes in society and new demands on education and training of school-age children. In order to meet these requirements, they must be qualified and permanently develop their potential. A modern training system is a vital necessity for any institution to develop and maintain highly professional standards of conduct and performance of its staff. Any teacher should invest time and resources to develop their own potential. Otherwise, they will not be able to effectively and effectively perform their tasks. A balanced teacher development plan contributes to creating a body of highly skilled employees and strong motivation to achieve educational and training goals. This leads to the provision of quality educational services and the prestige of the institution.

Cuvinte-cheie
management, activitate metodică, oră metodică, training, seminar, consultație, activitate master-class, joc de afacere, sistem de învățământ, sistem,

management, methodical activity, methodical time, training, seminar, consultation, masterclass activity, business game, education system, system