Incluziunea socială a preșcolarilor cu cerințe educaționale speciale în contextul valorificării parteneriatului grădiniță-familie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
993 152
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-16 09:02
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.1.018.265 (1)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (588)
SM ISO690:2012
MÎSLIŢCHI, Valentina, SAVIUC, Elena. Incluziunea socială a preșcolarilor cu cerințe educaționale speciale în contextul valorificării parteneriatului grădiniță-familie. In: Tradiţie şi inovaţie în educaţie: Învățământul general: tradiție și inovație , Ed. 1, 18-19 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. I, pp. 99-109. ISBN 978-9975-76-289-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Tradiţie şi inovaţie în educaţie
Vol. I, 2019
Simpozionul "Tradiţie şi inovaţie în educaţie"
1, Chişinău, Moldova, 18-19 octombrie 2019

Incluziunea socială a preșcolarilor cu cerințe educaționale speciale în contextul valorificării parteneriatului grădiniță-familie

Social inclusion of preschoolers with special educational requirements in the context of valorizing kindergartenfamily partnership

CZU: 376.1.018.265

Pag. 99-109

Mîsliţchi Valentina, Saviuc Elena
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Disponibil în IBN: 11 februarie 2020


Rezumat

Articolul abordează subiectul incluziunii sociale a preșcolarilor cu cerințe educaționale speciale – o problemă stringentă a societății moderne. În lucrare sunt descrise unele experiențe și bune practici privind valorificarea parteneriatului educațional grădiniță-familie în optimizarea procesului de incluziune socială a copiilor cu CES.

The article addresses the topic of social inclusion of preschoolers with special educational requirements - a stringent problem of modern society. The paper describes some experiences and good practices about valorizing of kindergarten-family educational partnership in optimizing the process of social inclusion of children with SER.

Cuvinte-cheie
incluziune socială, parteneriat educaţional, cerinţe educaţionale speciale, evaluarea incluziunii sociale, proiect de parteneriat grădiniță-familie,

social inclusion, educational partnership, special educational requirements, evaluation of social inclusion, kindergarten-family partnership project