Articolul precedent |
Articolul urmator |
993 152 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-16 09:02 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.1.018.265 (1) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (588) |
SM ISO690:2012 MÎSLIŢCHI, Valentina, SAVIUC, Elena. Incluziunea socială a preșcolarilor cu cerințe educaționale speciale în contextul valorificării parteneriatului grădiniță-familie. In: Tradiţie şi inovaţie în educaţie: Învățământul general: tradiție și inovație , Ed. 1, 18-19 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. I, pp. 99-109. ISBN 978-9975-76-289-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Tradiţie şi inovaţie în educaţie Vol. I, 2019 |
|||||
Simpozionul "Tradiţie şi inovaţie în educaţie" 1, Chişinău, Moldova, 18-19 octombrie 2019 | |||||
|
|||||
CZU: 376.1.018.265 | |||||
Pag. 99-109 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Articolul abordează subiectul incluziunii sociale a preșcolarilor cu cerințe educaționale speciale – o problemă stringentă a societății moderne. În lucrare sunt descrise unele experiențe și bune practici privind valorificarea parteneriatului educațional grădiniță-familie în optimizarea procesului de incluziune socială a copiilor cu CES. |
|||||
Cuvinte-cheie incluziune socială, parteneriat educaţional, cerinţe educaţionale speciale, evaluarea incluziunii sociale, proiect de parteneriat grădiniță-familie, social inclusion, educational partnership, special educational requirements, evaluation of social inclusion, kindergarten-family partnership project |
|||||
|