Activitatea intelectuală a elevilor de vârstă şcolară mică ca demers organizat al cunoaşterii
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
687 18
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-21 00:32
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.4.025 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (1985)
SM ISO690:2012
FLUIERAR, Valentina. Activitatea intelectuală a elevilor de vârstă şcolară mică ca demers organizat al cunoaşterii. In: Tradiţie şi inovaţie în educaţie: Învățământul general: tradiție și inovație , Ed. 1, 18-19 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. I, pp. 72-77. ISBN 978-9975-76-289-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Tradiţie şi inovaţie în educaţie
Vol. I, 2019
Simpozionul "Tradiţie şi inovaţie în educaţie"
1, Chişinău, Moldova, 18-19 octombrie 2019

Activitatea intelectuală a elevilor de vârstă şcolară mică ca demers organizat al cunoaşterii

Intellectual activity of small school age as an organized approach to knowledge

CZU: 373.4.025

Pag. 72-77

Fluierar Valentina
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Disponibil în IBN: 11 februarie 2020


Rezumat

 Transformările radicale ale societății impun schimbări în sistemul de învățământ, accentuând necesitatea adaptării conŝinutului de învăŝământ la exigenŝele actuale în conformitate cu valorile fundamentale ale educaŝiei. Educatia, ca formă de transmitere a cunoaşterii, ŝine de domeniul activităŝii intelectuale, de aceea prerogativele învăŝământului modern necesită axarea pe eficientizarea organizării activităŝii intelectuale. Acordarea priorităŝii în planul organizării activităŝii intelectuale a elevilor de vârstă şcolară mică constituie un pretext pentru asimilarea eficientă, descoperirea noului, crearea sensului cunoaşterii, la fel şi asimilarea efectivă a cunoştinŝelor, consolidarea propriilor abilităŝi cognitive şi metacognitive.

Radical transformations of the society impose changes in the education system, emphasizing the need to adapt the educational content to the current demands in accordance with the fundamental values of education. Education, as a form of transmission of knowledge, belongs to the field of intellectual activity, which is why the prerogatives of modern education require the focus on making the organization of intellectual activity more efficient. Prioritizing the organization of the intellectual activity of the students of young school age is a pretext for effective assimilation, discovery of the new, creation of the sense of knowledge, as well as the effective assimilation of knowledge, strengthening of their cognitive and metacognitive abilities.

Cuvinte-cheie
activitate intelectuală, cunoaştere, elevi de vârstă şcolară mică,

intellectual activity, knowledge, pupils of young school age