Științe și tehnologii – un domeniu de activitate inovativ în educația timpurie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1134 96
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-22 20:49
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.21.011.33 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (1985)
SM ISO690:2012
CLICHICI, Veronica. Științe și tehnologii – un domeniu de activitate inovativ în educația timpurie. In: Tradiţie şi inovaţie în educaţie: Învățământul general: tradiție și inovație , Ed. 1, 18-19 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. I, pp. 50-55. ISBN 978-9975-76-289-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Tradiţie şi inovaţie în educaţie
Vol. I, 2019
Simpozionul "Tradiţie şi inovaţie în educaţie"
1, Chişinău, Moldova, 18-19 octombrie 2019

Științe și tehnologii – un domeniu de activitate inovativ în educația timpurie

CZU: 373.21.011.33

Pag. 50-55

Clichici Veronica
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Disponibil în IBN: 11 februarie 2020


Rezumat

Prezentul articol reflectă osecvență a interconexiunii domeniului de activitate „Științe și tehnologii‖din Curriculum pentru educație timpurie din Republica Moldova, ce oferă o dimensiune metodologică optimă în pregătirea copilului pentru școală la nivel de cogniție. Competențele specifice acestui domeniu de activitate sunt axate pe următoarele dimensiuni: Formarea reprezentărilor elementare matematice, Educație pentru mediu, Educație digitală. Inovația acestui domeniu de activitate implică o nouă abordare metodologică de integrare a acestor dimensiuni educative copilului în instituția de educație timpurie.

 This article reflects a sequence of the interconnection of the field of activity "Sciences and technologies" in the Curriculum for early education in the Republic of Moldova, which offers an optimal methodological dimension in preparing the child for school at the cognition level. The specific competences of this field of activity are focused on the following dimensions: Formation of elementary mathematical representations, Environmental education, Digital education. The innovation of this field of activity implies a new methodological approach of integrating these educational dimensions to the child in the institution of early education.