Articolul precedent |
Articolul urmator |
1134 96 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-22 20:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.21.011.33 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (1985) |
SM ISO690:2012 CLICHICI, Veronica. Științe și tehnologii – un domeniu de activitate inovativ în educația timpurie. In: Tradiţie şi inovaţie în educaţie: Învățământul general: tradiție și inovație , Ed. 1, 18-19 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. I, pp. 50-55. ISBN 978-9975-76-289-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Tradiţie şi inovaţie în educaţie Vol. I, 2019 |
|||||
Simpozionul "Tradiţie şi inovaţie în educaţie" 1, Chişinău, Moldova, 18-19 octombrie 2019 | |||||
|
|||||
CZU: 373.21.011.33 | |||||
Pag. 50-55 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Prezentul articol reflectă osecvență a interconexiunii domeniului de activitate „Științe și tehnologii‖din Curriculum pentru educație timpurie din Republica Moldova, ce oferă o dimensiune metodologică optimă în pregătirea copilului pentru școală la nivel de cogniție. Competențele specifice acestui domeniu de activitate sunt axate pe următoarele dimensiuni: Formarea reprezentărilor elementare matematice, Educație pentru mediu, Educație digitală. Inovația acestui domeniu de activitate implică o nouă abordare metodologică de integrare a acestor dimensiuni educative copilului în instituția de educație timpurie. |
|||||
|