Articolul precedent |
Articolul urmator |
627 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-21 10:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.21 (156) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (1985) |
SM ISO690:2012 CEBANU (SLUTU), Lilia. Acțiuni strategice de implementare a activităților curriculare în instituția de educație timpurie. In: Tradiţie şi inovaţie în educaţie: Învățământul general: tradiție și inovație , Ed. 1, 18-19 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. I, pp. 40-45. ISBN 978-9975-76-289-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Tradiţie şi inovaţie în educaţie Vol. I, 2019 |
|||||
Simpozionul "Tradiţie şi inovaţie în educaţie" 1, Chişinău, Moldova, 18-19 octombrie 2019 | |||||
|
|||||
CZU: 373.21 | |||||
Pag. 40-45 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
This article reflects strategic milestones for implementing activities based on the early education curriculum; the concept of strategy and its components is presented: the task and the learning situation that are centered on creating an optimal framework meant to give the child the possibility to achieve a certain objective in its harmonious development. |
|||||
|