Evaluarea rezultatelor școlare – component integrantă a procesului educational
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
814 33
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-06 17:15
SM ISO690:2012
CALEACHINA, Olga, ACHIRI, Ion. Evaluarea rezultatelor școlare – component integrantă a procesului educational. In: Probleme actuale ale didacticii ştiinţelor reale: consacrată aniversării a 80-a a profesorului universitar Ilie Lupu, 11-12 mai 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Ediția a II-a Vol.2, pp. 120-124. ISBN 978-9975-76-239-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale didacticii ştiinţelor reale
Ediția a II-a Vol.2, 2018
Conferința "Probleme actuale ale didacticii ştiinţelor reale"
Chişinău, Moldova, 11-12 mai 2018

Evaluarea rezultatelor școlare – component integrantă a procesului educational


Pag. 120-124

Caleachina Olga1, Achiri Ion2
 
1 Colegiul Cooperatist din Moldova,
2 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 10 februarie 2020


Rezumat

În prezent, dinamica performanțelor școlare efective cunoaște o permanentă și dublă monitorizare:de către profesor, prin intermediul evaluării didactice, și de către elev, datorită demersului său autoevaluativ și relaționării lui cu evaluarea realizată de către cadrul didactic. Astfel,competența de evaluare devine primordială, fiind cea care vizează măiestria și arta profesorului de a aprecia situația educativă adică resursele, procesul și rezultatele intervenției educaționale, accentul focusându-se pe evaluarea randamentului academic al elevului , care constituie finalitatea majoră a acțiunii didactice.

Cuvinte-cheie
evaluare, rezultate școlare, performanţă, competenţă, progres şcolar, calitate