Articolul precedent |
Articolul urmator |
783 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-21 21:07 |
SM ISO690:2012 CODREANU, Sergiu. Rezolvarea problemelor cu caracter interdisciplinar la Chimia Analitică. In: Probleme actuale ale didacticii ştiinţelor reale: consacrată aniversării a 80-a a profesorului universitar Ilie Lupu, 11-12 mai 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Ediția a II-a Vol.2, pp. 54-58. ISBN 978-9975-76-239-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale didacticii ştiinţelor reale Ediția a II-a Vol.2, 2018 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale didacticii ştiinţelor reale" Chişinău, Moldova, 11-12 mai 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 54-58 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În vederea realizării unui învățământ modern, formativ, considerăm procesul de predareînvățare-evaluare interdisciplinară la chimie ca un factor important și determinant. Interrelaționarea cunoștințelor de la diferite discipline de învățământ vor contribui substanțial la educarea studenților chimiști, la formarea și dezvoltarea competențelor specifice chimiei, a unei gândiri logice și flexibile, la o fixare și sistematizare mai bună a cunoștințelor și a capacității lor de aplicare în practică. În acest scop rezolvarea problemelor la chimia analitică necesită o abordarea interdisciplinară a conținuturilor din chimia fizică, chimia organică, chimia anorganică și în special din matematică, care prezintă o provocare și în același timp o necesitate, atât pentru studenți cât și pentru viitorii specialiști din domeniu. Rezolvarea problemelor este necesară în scopul aprofundării cunoştinţelor teoretice în domeniul analizei calitative şi cantitative, pentru obţinerea abilităţilor practice cât şi pentru înţelegerea mai profundă a proceselor și fenomenelor ce decurg în sistemele analizate. Cunoaşterea modalităţilor de aplicare a legilor fundamentale ale chimiei pentru analiza chimică, a aparatului matematic în rezolvarea problemelor expuse, vor duce la dezvoltarea gândirii logice, a creativităţii şi ingeniozităţii viitorului chimist. |
||||||
|